Sunday, May 22, 2011

together day=)

hye n salam satu dunia. =) wah semlm b4 tdo post 1 entri now celik mate post lg. klu ikotkan prestasi kali ini bley dapt anugerah u ALL.
anugerah khidmat cermerlang!!!

b4 aku masuk bakul sendr better aku jump to the point. jump baby jump baby!!!
as u all knw 2 3 minngu ni mmg gua mmg kaki jalan. sape je ajak gua nk g jln mmg on je. klu off pon sbb $$$ nipis.. klu tebal mmg ilang la!!

thanks god this week my arjuna de drag kat melaka. so dia msuk compitition tu. i volunteer x mau ikot! x pnh i tolak pelawaan dia ni mentah2. but tah mane dtg roh degil gua mmg gua mmg x de mood nk ikot. siap buat perjanjian lg. klu gua x mau ikot gua harus la mematuhi syarat2 n kateria yg berikot : jgn merengek nk msg or call bagai!!!(dia mmg lemah klu aku merengek cam ank kucing aka perangai nk mintak penampo)

so ni la mse yg ade tuk mengupdate blog ini!!!!!

skrg ni kan ipta cuti lme ye x? sepanjang hidup aku kat unisel ni mmg x pnh dpt cuti lme2. short sem pon aku bedal. walaupon bunyi cengkerik krikkrik kat luar pon x kisah. mmg unisel agak lenggang la.. x de la bdk2 yg bru nk up memekak mengganggu focus aku nk tdo!! tdo aku sgt penting!!!

So b4 kawan2 aku blik ke kampung halaman tuk cuti yg menggembirakan so kami decide kua bersame2.. kua jln2.. tgk bju2. window shoping. berjaln berpelukan. bergurau2 n berpegangan tgn. so sweet kan ala ala cam pasangn kekasih yg bahagia.. ohh kami bkn pasangn yg terlarang but we very close. tak le sampai mandi same2.. mereka adalah antara insan yg saya kenal time menjejakkan kaki di menara gading. (fuuhh sajak bunyi nye).


they re my sweetheart


epilog cinta 3 segi


kami still baby face. umo rahsia!!!


from the right fara, kak syira n also lovely ainur


sempat klik pic together ats bantuan tah bdk pompuan yg tegh lepak. (dr melepak dik beter tolong akak2 ni ambik pic.

ase nye sudah 4 buln kot kteorg x melepak sesame. masing2 busy even study x le jauh sgt. i appreciate sesape yg hadir pada gathering yg comei ini.

p/s: klu de kesempatan. kte buat gethering yg agak besaw skit ye..=)

3 comments:

  1. umur rahsia eh..?eleh i tahu..
    hahahhahah :D

    boringlah cuti lame2... (T.T)

    ReplyDelete
  2. eh syu..

    cuba u tengok blog ni.. owner dia muka ada iras2 u..

    http://cyagadisbiasa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. yesza.. i dah tgk.. agak same la.. adui.. x rare langsung tau muke i ni kan.. hehehehehehe..=)

    ReplyDelete