Monday, April 16, 2012

Hand's Water

bkn nk tjuk kehebatan ye kawan2 but just nk share xperience2 n hasil tgn yg pnh aku msk sepanjang bergelar pelajar and berjauhan dgn keluarga. disini ingin menegaskan bahawanya sy bkn pelajar masakan. x la pro sgt. but still amatur. memasak hanya sebahagian tanggungjawab yg dilaksana kerana aku ngn kawan2 aku ni mmg sgt memilih bile nk mkn. sorang x nk aji la. sorang x nk pedas la. sorang kurang masam la. sampai org yg ambik oder tu mmg trauma la klu kami masuk kedai dia. bkn la memilih sgt mungkin sbb kami x de lg kedai yg menepati selera kami. satu lg klu de kedai yg agak kotor.. mmg ewwwww la nk masuk kan. mata aku ni mmg sangat NUTY. bile mata dh tangkap 1 yg kurang memuaskan hati mmg terus mati selera. mkn telur mata kebau lg sedap asalkan tekak x mual n keracunan makanan. =) btoi x?

kami bkn la msk benda2 yg susah2 pon. just simple2 je. tp mmg tepati selera pengguna eehhceh cam promote plak. masakan kteorg ni mmg berasakan org yg berumah tga la. insyaallah aku akn update 1 per 1 masakan yg telah dihasilkan n dgn resipi sekali.


pesananpenaja: jinak2 kat dapur nnt bile dah kahwen laki x la menyesal bayar hantaran mahal2. =b

No comments:

Post a Comment