Wednesday, March 9, 2011

Buang TENCEN jauh2 before masuk FINAL

Hari weekday yg pnuh kesibukan ditamatkan dgn activity yg agak baru bg aku iaitu FISHING.. YES FISHING!! huhuhu..

klu sape2 yg knal rapat ngn aku mst ckp aku ni buang TEBIAT AKA MEROYAN sbb aku bkn type yg akn g tempat lain melainkan shopping mall. even aku x bli pape pon kat mall tu atleast aku dpt bau EKON mall tu pon kre ALHAMDULILAH la bg aku.. release sume resah hati yg gulana ni..

BUT this time aku cube benda baru kawan2.. aku follow my Bujang g fishing.

DGN KERELAAN HATI YEE TANPA PAKSAAN ULANG SUARA TANPA PAKSAAN..



ini adalah muka kerelaan aku. suci n murni tuk g fishing




keindahan n kedamaian yg dicari



MOTIF pic ni utk menutup struggle study dimlm hari aka eyebeg yg melampau.




Bujang yg sedang menunggu umpan disambar duyung



Muka kuali minyak after 3 hours fishing



Bersenja di jeti kuala lukut (teruk diserang nyamuk)



yee sy tau awk lapa



sy sgt ltey n lapoo...

footnote: x salah mencube sesuatu yg bley memberi experience yg hebat ye x.. DIKALA INI tgh study truk 4 final dan berdoa akn memberi pulangan yg berbaloi2 tuk my beloved parents =) Bujang janji C---H klu pointer naik.. tu pon klu naik...=( OOHH.. SGT ISAU OOO..

No comments:

Post a Comment