Thursday, March 24, 2011

Lahirnya LELAKI ini

~mlm ni besday LELAKI INI.. tp dia busy ngn project dia. so aku diholdkan dahulu n just berpeluang wish besday aje.. BUT aku x tacing sgt pon.. sbb bkn besday aku kan.. dia nye besday.. 1 lg dia sempat salurkan duit tuk g tgk muvi sbelum dia sambung buat kje ptg td.. so status mood utk merajuk bley dipertimbangkan.



LELAKI INI dilahirkan pd 26 taun yg lepas di Hospital universiti malaya oleh seorg wanita mualaf bername Barbara Anne(tu nme omputih. nme islam aku x berapa nk ingt).

LELAKI INI mempunyai sejarah hidup dia yg tersendiri yg membuatkan aku kagum akn dia dn percaya dia mampu menjadi ketua keluarga yg akn kami bina nnt (wahhh berangan).

LELAKI INI yg mengajar aku erti kesetiaan n also bout love..=)

LELAKI INI jga sabar akn perangai aku yg pasang surut..=)

LELAKI INI yg sanggup korban kan mase, tenaga & juga wang demi kebahagian dan keselamatan aku..=)

LELAKI INI selalu buat aku risau dgn perangai nye yg workerholic.=(

LELAKI INI selalu menghiburkan aku dgn gurau senda nye.... =)

LELAKI INI juga yg tahan n paham akan sume teguraan n makiaan yg aku luahan..=(

LELAKI INI sgt menghormati kedua ibu bapa aku...=)

LELAKI INI tidak malu menyatakan aku lah 'Bini" dia..=)

LELAKI INI mempunyai cita2 yg sgt tinggi.. =)

LELAKI INI yg selalu puji sy bergunung2..=)

LELAKI INI yg selalu drive 2 jam dr seremban ke unisel batang berjuntai EVERY week supaya aku x lonely.. =)

LELAKI INI yg aku cintai sudah hampir 5 tahun kami bersama2..=)

LELAKI INI..... huny ucapkan happy besday.. may god bless u dear.. thanks 4 everything.. i do love u.. =)


nOta kaki~ sok Mama prepare pulut kuning... thanks mama & also de surprise part 4 him... heheheheheh.. siap la kome!!

6 comments:

  1. lama jugak relationship korang.
    5 tahun.. congrat's.. :)

    eh, i baru perasan u follow blog i..
    thanks.

    ReplyDelete
  2. hai.. i ske sgt ngn belog u.. u sgt honest via ur writing.. suke u bebel. btw i bru lg join blog. sje suke2.. tjuk ajar i ye..=)

    aah.. setelah dihiasap 5 taun. but i ase cam kojap aje.. hehehheheh

    ReplyDelete
  3. memang i kuat bebel kat blog hehe :)

    hope ke jinjang pelamin lah ye..?
    hehe..

    ReplyDelete
  4. insyaallah dear.. doa kan kami ye . n also i doa kan u.. <3<3

    ReplyDelete