Saturday, October 16, 2010

Ohh haRi yG hEbAt!!

Hari yg hebat yg aku dan babes aku lalui akn automatik menyerikan lg muka aku yg cam hampeh pd hari2 genting time jwb paper yg bapak ssh. tah pe yg aku jwb pon aku muskil smpai skrg. lantak la aku reda je. after paper aku terus blik blik n tdo.. ohhh salah tu sume. aku de misi penting yg perlu aku lakukan. misi itu adalah ke REDBOX yeah.


( ahli2 kelab kotak merah)


antifada, thinking of you, setiaku disini,diam2 jatuh cinta,istimewa,korban kasih, kesetiaan, syurga cinta n lain2.. ( lgu sume pitch tgi2 tau dek non.. jgn main2)



(yeah muka kepuas kami)

beralih angin plak tgk wayang. niat dihati nk tgk cte hantu 3D. after dat tuka plak cte bru BURIED. cte yg agak SUCK yee.. klu nk jd gila aka rimas g la tonton cte SuCk tu aka BURIED.


(b4 tgk cte tu mmg la buat muka chomey)

menahan kebosanan cte yg setting place dia dlm coffin aje mmg la menguji kesabaran n jiwa meronta2.. kami mau mkn mau mkn mau mkn!!!!



(meatballs,chicken wings,daim cakes)



(tukang cop meja)



(mase tu mam)


(knpe sy suke mkn? sbb dia best)


FootNote: pg sabtu yg cerah damai ni aku de paper multimedia kul 2.30 jap g. ari tu whole day mkn sdap kan. ari ni mkn koko cruch n honey star je bdk gemuk k. DIET katenye..=)

1 comment: