Wednesday, October 13, 2010

Saka Dewan Biru

hai. ni bkn cte seram or pape yg meremangkan bulu roma anda but ni cte aku yg x pasal2 mengalami selseme yg sgt teruk time paper teaching of grammar td. knpe ni perlu terjd time aku ngh high jwp soklan yg bley tahan hebatnye.. sje la kacau stim aku time2 genting yg menentukan future seorg cikgu multilanguage ni. tu sume dugaan. nasib baik aku prepare tisu yg secukupnye.. klu x ckup td mmg de gak aku lap kat kain bju kurung aku.. mane yg sempat la.. perang ngn paper ni lg genting dr melayan lelehan hingus aku ni yg x tau mce punce nye.

klu frm previous experience aku sebelum ini.. kejadian selseme ini belaku klu aku brade di tmpat yg agak berabuk. ni sah makcik2 uniform kuning x ngapu btoi2 dewan ni.. pastu plus plak haba kat dewan tu mencecah kesabaran aku.. tgn kiri pegang kipas n tgn kanan ligat menulis pe yg ptut la.. exam kali ini mmg sgt menguji mental aku plus aku nk menahan malu sbb sumpat tisu kat idung. nk buat cam ne lg.. tu je jln terakhir aku tul sampai ke garisan penamat.

after aku abis je paper n kua dr dewan biru tu automaticly hingus aka bendalir yg berada di hidng terus lesap.. wei.. wtf...



feetNote: akk yg duk kat sebelah sy td tu sy mintak maaf ye dgn bunyi2 yg x menyenangkan itu.. sy x sengaje pon..

No comments:

Post a Comment