Monday, October 11, 2010

Virus Final Exam & Demam Rindu

assalammualaikum.. ikut pekiraan kelender kuda yg bersangkut kat blakang pintu ni. Around last 2 weeks n dis week mmg agak x sistemetik n ase cam dah fedup tuk dr aku n maybe tuk besties2 aku.. maybe lec kteorg agaknye x pndai menguruskan jadual dgn baik sekali sbb tu mengeffectkkan hidup kami sampai menjadi trauma. mne x nye. lg 2 minggu nk final time tu la dia sibuk nk ganti kelas, presentation la n mcm2 lg.. huru hara la kteorg ni.. nsib baik mental dan stamina kami agak kental.klu tak mmg ajak bf masing2 kawen la.. dah give up study.. KAMI menjadi kental sbb kami sgt caring to each other. aku sgt hargai relationship ini. thanks korang. klu ikot kiraan jari aku ni.. aku kne stay kat sini( sangkar kuning unisel) lg 15 hari.. APA 15 HARI?? jengjengjeng... bley ke?? 4 hari kat sini hati aku dh meronta2 nk pulang ini kat 15 hari. x sanggup aku nk terus berpk. tabah je la.. telo mama dah support 30 bji.. hari2 hentam je telo.. pasal mkn aku bley handle lg. maybe aku dilahirkan tuk pandai masak n hentam je sume mknan yg de... ceh2.. itu telah diakui oleh si dia. klu de yg ckp x sdap aku akn jwp 'de aku kisah'. yg pling aku highlite kat sini adalah aku x bley handle EMOSI aku terhadap kerinduan kpd mama n abah n tentu si dia. cam ne nk handle?? aaaarrrggghhh...


Footnote: ABAH n MAMA n SI DIA... adik aka huny akn study hard here n bring back a gud result to u all..dear. my new handbeg after my last paper.. u promised dat rite..

2 comments: